Freedive - climbing - swimming - biking roadtrip 2020

Autor
Martin Cheníček

Ahoj kamarádi,
mám pro vás neortodoxní trip na jih za množstvím zábavy, z čehož něco bude super, něco bude bolet, něco bude nádherný a celkově to bude jen pro lidi co umí vystoupit z komfortní zóny.

Tak jdeme na to.

O co půjde - omáčka.

Už opravdu dlouho se vám snažím nabízet nějaké opravdu "jiné" akce, a po jednom večeru nad starými fotkami a ještě staršími videi mě napadlo, proč zase neuděláme nějaký ten freedive roadtrip jako za starých časů. O tom, co jsme vše dělali se mužete dočíst hlavně u nás na 720.cz, zkusím nějaké linky, třeba : Plavecky trip, nebo taky 5 dní video, a co třeba roadtrip na mys Kamenjak, nebo další.
Inu a tak jsem si tak řekl, že než pořád profesionální akce typu letenka - transfer - zajištění všeho servisu aka sprcha a toalety a jídlo atd, vám dám porci uplně něčeho jiného - profesionální akce typu - JESKYNĚ, SPANÍ VENKU, LEZENÍ NA SKALÁCH, PLAVÁNÍ MEZI OSTROVAMA, KEMPINK NADIVOKO se zajistením itinerářem a know how lokialit, jinak na "cempera".

A je to tady.
Plán je tu.

Předesílám, že je to pro lidi co jsou zvyklí si sami vařit, vyspat se ve spacáku a řešit ne ranní kávu, ale vnímat krásu okolo sebe a jimž je heslo "Zážitky musí být intenzivní, at je na co vzpomínat." vším.

Tak konec omáčky.

Kde akce začně a kde skončí ?

Akce začne srazem  v neděli 21.června ve městě Rovinj. Kde, upřesním podle navigace, protože to pujdu cca týden předtím projet s Miričkou, abychom to vše prolezli a vám pak dodali přesny data srazů. Ale, Rovinj, neděle ráno.

Neděle : Přesuneme se na skály na břehu Rovinje, kde je to nádnerný. Už jsme tam s pár lidma lezli na skalách, a je to prostě pecka. Na břehu moře, krása, nádhera. Skály jsou velice lehky, koukněte taky na pruvodce, je to easy. Vybavení na lezení sebou, a poprosím do té doby samozřejmě absolvovat nejaky základy lezení na umělé stěně. Cesty budu tahat já, jako na ASW kempu. Dont worry.
Odpoledne koupačka, a nádherný západ slunce v přístavu Rovinj. Oslavíme nejdelší den v roce. A zajedeme se vyspinkat někam za roh, aby nás Chorvat nevyhodil...

Pondělí - Přesun do Premantury. Zakempení na pláži okolo kitové arény, a odpoledne prozkoumávačka (běžecký trip na místo s betonovými bunkry) a prozkoumání možností přespat tam - už jsme to takhle udělali 10x minimálně. Přejezd autama na danou lokaci a freediving na místních utesech. Večer joga na betonových bunkrech a pozorování delfínů, v téhle době okolo táhnou...

Uterý. V uterý Jeskyně na mysu Kamenjak. Uděláme velkou Kolombarici, a odpoledne Deep water solo - lezení nad vodou. Večer ještě běžecky trip do města vykoupat se do kašny a pak už jen klasické hledání místa na spaní. Nejlepší by bylo přejet na Lom Vintjan, kde budeme další den dělat další blbost - plavecky roadtrip.

Středa. Plavecký roadtrip. Už jsme tohle udělali s Andym kdysi na podzim, nemělo to chybu, prostě plavky, žabky, a na provázek okolo krku petflašku s vodou (tu jsme tenkrát neměli) a jdeme se přesunout přes 5 ostrovů jen pomocí plavání. Jo, čtete dobře. Vzdálenosti nejsou veliké, vždy tak 200 m ale je to docela jízda : ) V půlce mezi ostrovy jsou i nádnerné jeskynky, takže možná je i dobrý nápad vzít si vršek neoprenu, hahaha. Minule jsme neměli.
Odpoledne lezení v lomu Vintjan.

Čtvrtek. Josit Bros Tito a jeho vrak !C
Celodenní blbnutí na vraku maršála Tita. Bude to jízda, slibujeme :)

Typ vraku: ocelová ozbrojená osobní loď
Rozměry: délka 57,2 m, šířka 8,75 m, ponor 3,95 m, výtlak 594/662 tun, pohon 2 x dieselový motor o výkonu 2 x 717 kW Datum potopení :22. 05. 2016 – uměle potopena severozápadně u poloostrova Premantura na Istrii asi 200m od břehu.Příď i záď lodi je vyvázána bójemi, které jdou vidět i ze břehu. To doplaveme, dyt jsme rozplavaná ze včerejška. Pokud to nepujde, tak ponor na vrak je nejspíše nejlepší udělat ze kteréhokoliv divecentra za příplatek 20Euro + taxa za ponor...

Pátek - přejezd přes Jadranskou Magistrálu Pěší výlet na parádní výhledy na Velkou Paklenici, kde bude roadtrip nahoru na jezírka, koupačka, pohodička. Odpoledne dojezd na Vir, večer oslava že všichni přežili, a pak již v sobotu zasloužený odpočinek. Doporučujeme si to protáhnout o další týden, neboť akorát začne na Viru 14 ti denní kempík...

Co sebou a jak to vlastně bude ?
Takže, co sebou.
1, Vlastní výbava na lezení vč. lana do dvojice, 50m stačí.
3, Vlastní výbava na vaření.
4, Soběstačnost na spaní - Žďárák, stan, spacák, auto. Jsme hodně inkognito.
5, Dobrou náladu. Podráždění nechte doma, jdeme vystoupit z komfortní zóny !
6, Pojištění. Plavky. Ručník. Tričko. Trenky...a tak, jasný to je že ano ?
7, Pevnou obuv na přesuny + nejaké pantofle do vody v nichž i kousek dojdete.
8, Karimatku na jogu.
9, Eura nebo kuny.

- Každý večer bude brifing, společná večeře někde za bukem, něco společně ukuchtíme, vezu sebou slacklinu, a další zábavný věci.
- Nic z toho co budeme dělat nemusíte dělat !
- Když něco nevyjde, tak to nevyjde. Jde o flexibilitu naší mysli přizpůsobovat se změnám.

Cena : 8200,-
Opět jako vždy budou platební instrukce následovat na emailu : Seven20@volny.cz

TĚŠÍM SE NA VÁS, bude to zase něco jiného a myslím že to bude super. Už jsem to všechno udělal, na Pule a Rovinji jsem strávil opravdu měsíce, takže vám tam ukážu to nejlepší co jsem našel za těch 11 let co tam jezdím.

Tak jedeme. Komunita je mi vším, jdeme na to.
Max počet, 8 lidí.

Martin a Mirička,
FII - freediving instructors international
777 266 305

Martin
Článek pro vás napsal
Více článku od autora

Jsem Martin Chenicek, a freedivingem se zabývám již roky. Prošel jsem si za svůj život mnoha sporty na vrcholové úrovni, plavu maratony, běhám kolem 100 km týdně, lezu po skalách, závodil jsem 10 let na snowboardu a sjezdovém kole, skáču z letadla a jezdil jsem závody na silničních motorkách. Jsem člověk, který sportu a jakékoliv činnosti v pohybu, dává ve svém životě první místo.