10 x 40 v bočáku a rybičky.

2. 11. 2015 Blog
Martin
Autor
Martin Cheníček

Dnešní tréning na Bali…
Tak jsme tu našli hloubky a co dodat…máme to vodplavaný.
Zatím Romane máme práce dost i tady…
Pár foteček uvnitř.
Jak jinak.

Martin a Mirka – uvnitř…

Inu, dneska se moc rozepisovat nebudu, protože není ani vlastně o čem..a hlavně je moc krásně a chci ještě koukat na oceán.
Ale dneska zněl plán jasně. Ráno jsem chvíli učil, mám tu čtyři studentky, takže učeníčko a cvičeníčko a v 9 už brzdím skůtra u Mirliska, a bereme bojku a mažeme do vody.

Včera jsme tu totiž našli nějakou 40+ a tak na to chci vletět.

Takže bifiny, monofinu, ouvazek a už jí kopu na lokalitu. Cvakám bojku k bojce, spouštíme systém a příroda spouští bočák.
Jak já mohl zapomenout na největší challenge na Bali – bočáky : )
Proud jak prase, takže vám vlaje 10kg olova bokem, že výstupovka je na 30m hloubce minimálně 50m vzdálenost. Muhahahá, klasika.
Nicméně, víš co ?

Já to takhle mám rád. Naučíš se tak pracovat v oceáně – TOHLE JE TOTIŽ TAKY OCÁN, ne jen klidná voda, ale vlny, proudy, vítr…tohle všechno mě tu vychovalo ve freedivera, kterým jsem ted. Připraveného na cokoliv, doufáme, tedy.

Takže i takhle se dá potápět. Po 1Om bočáku se pak scováte za stěnu Drop ofu, a už padáte volným až na dno. Které bohužel přichází dřív než bych chtěl.
Dneska se to tedy moc neposunulo, protože tu bylo jen lehce pod 4Om. Tak jsem aspoň najížděl motohodiny. Ladil sestupový rychlosti, uvolnoval bederku, a nastříílel jsem tam 1Ox40 a pak ještě nějaký drobný. Já jsem si svoje splnil.

Odpoledne pak již jen na vyplavání Liberty vrak, únava ani nebyla a zasloužená odměna jídlo v Matahari, výborný kari…a tomato sup : )

Inu, dobře dne bylo.

A pár foteček z průlezů je tady :

Díky, zítra jedeme na Manta point na zvířátka, tak zítra se odmlčíme, abychom to pozítří opět třeba sespsali a vydali.
Snad andílci připlavou…

Martin
Článek pro vás napsal
Více článku od autora

Jsem Martin Chenicek, a freedivingem se zabývám již roky. Prošel jsem si za svůj život mnoha sporty na vrcholové úrovni, plavu maratony, běhám kolem 100 km týdně, lezu po skalách, závodil jsem 10 let na snowboardu a sjezdovém kole, skáču z letadla a jezdil jsem závody na silničních motorkách. Jsem člověk, který sportu a jakékoliv činnosti v pohybu, dává ve svém životě první místo.