Jsme PŘIPRAVENÍ.

Autor
Martin Cheníček

Tak vše připraveno.
Jsme tu, je poslední večer a zítra jedeme domu. Nebe pláče, protože se musíme rozloučit.
Ale..jen na 14 dní.
Pak jsme zpět a vše vypukne.  4 měsíce freedivingu.
Atak shrnutí našeho týdnu tady, je tam…
Vevnitř.

O začátku jsem vám už psal, prostě jsme vyrazili sem, rozchodit vše před sezonou, co začne za 14 dní.
Takže již víte, že jsme sem dovezli novou loď, a že náš hlavní úkol tady zněl – rozchodit to.
Což se vyvedlo.

Mohu říci jediné. Jsem obrovsky rád, že jsme to pro vás pořídili. Protože ted se nám tu dostává tolik možností, ty jo…tolik. Takhle daleko jsme ještě snad nikdy nebyli, nenajezdili toho tolik a nepoznali okolí Viru do kružnice o průměru 3Okm, jako doposud.

Loď jede super. Když jsem dnes u ní měnil olej, kontroloval filtry, a olej v převodovce, fakt jsem happy že jsem vzali přesně tohle. Každý den jsem jí spouštěl na vodu i dával ven, abychom si to nacvičili i pro jednu osobu (v pohodě) a já byl soběstačný pro cokoliv.Co bude dál, je limitless.

Taky jsem happy, že jsme vzali tenhle silnejší motor, a dneska jsem tu zjistil, že je to ještě  „přidušené“a dá se to otevřít, po zajetí 5O ti mth. Pecka. Pak poletíme.

Nu, díky tomujsme pro vás taky otevřeli dvě možnosti vrakového potápění. Jednu lehkou,což je Veli rat vrak, cca 3Ominut na člunu (ve dvou a 4OOOrpm), což je vrak ležící v 7 metrech na dně, a mající svou horní část nad hladinou. Hodně ednoduchej, a moře si ho rychel bere zpět.

A druhou, těžší, ale zase blíž. Ledenik, obchodní italská lod, rok ztroskotání 2008 a vezla snad sardinky, nebo co. Tak leží ve 28 metrech směrem na útes,takže její zadní část je snad jen 7m. Je dlouhá 7Om a teda, ta je !!!

Takže toliko k tomu, co na vás chystáme. Budeme topit hloubky (máme tu sice jen 80m ale myslím že to stačí),když bude ee počasí máme tu megabazén, budou každý den statiky (protože nic neposune tak jako statiky) a budou vraky. Nu, máme toho v plánu mnoho.

Aby se vám také lépe bydlelo, máme pro vás veliké parkoviště, neboť před námi jsme zajistili a oplotili a snad i vyštěrkujeme pozemek. Je tam elektrika, snad i voda, prostě je to ready a autíka budou moct být tam. Učebna stále stojí a je prosklená a mega, a Superb je opravenej a vše se zdá být prostě tak, jak má.
PŘIPRAVENÉ.

Takže, jsme tu a koukáme se na kapky deště, vyťukávající si ten svůj rytnus do prosklené střechy učebny, a nad Velebit se kupí mračna. Je třeba jet domů, Chorvatsko pláče. My tedy jedeme, zítra.

Jsme připravení. Jádřel jak kůň, abych byl fyzicky na tom tak dobře, že učení 11 týdnů v kuse zvládnu. Každý týden přijede dalších 8 z vás. Je to záhul, a já jsem velice poctivý člověk. Připravil jsem se fyzicky tak, jak snad ještě nikdy.

Občas, když si tak jako ted sedím a přemýšlím nad tím, co bych mohl udělat ještě lépe, dosáhnu určitého bodu NÁDECHU. Jsem plný života, cítím se jako před skokem do hluboké vody na vrcholku útesu, jako před vyskočením z letadla, jako před tím než zvednu telefon s číslem z F.Ú. Prostě, v bodu zlomu, v nádechu. Připraven….na cokoliv.
Nyní
Tu
Sedím
A
Jsem.

Moc se na vás těšíme. S Mirly jsem odvedli kus práce, a není to jen práce na vzdělávání vás, posouvání v limitech v hloubkách a statikách. Je to…
…o stemlování. Lidí,co mají stejný cíl, a to je cesta za sebepoznáním.

Jdeme.

Martin
Článek pro vás napsal
Více článku od autora

Jsem Martin Chenicek, a freedivingem se zabývám již roky. Prošel jsem si za svůj život mnoha sporty na vrcholové úrovni, plavu maratony, běhám kolem 100 km týdně, lezu po skalách, závodil jsem 10 let na snowboardu a sjezdovém kole, skáču z letadla a jezdil jsem závody na silničních motorkách. Jsem člověk, který sportu a jakékoliv činnosti v pohybu, dává ve svém životě první místo.