Dahab tréning sessions

Martin
Autor
Martin Cheníček

Ahoj všichni, tak jsem konečně dal do kupy náš výlet za tréningem a samozřejmě krásama freedivingu do Dahabu. Protože jste mnozí chtěli přes zimu vymyslet něco, jak se zapotápět, tak jsem sedl, vymyslel, naplánoval a zařídil.
Tady je výsledek. PODOTÝKÁM, ŽE TENTO ČLÁNEK JE TŘEBA MONITOROVAT INFORMACE BUDOU PŘIBÝVAT...

Tááákže klik na více.

Po skončení dvou víkendových kurzů v Liberci – (18-19 leden a 25-26 leden) se v datumu od 15 do max 23 února sebereme, a vyrazíme na 8 dní a 7 nocí do Egypta, do Dahabu. Neděste se prosím již teď toho, že je to Egypt, mám tam výborné kontakty a nic zásadního se v naší destinaci neděje – nehledě na to, že dnes jsem mluvil s chlapíkem, co se odtamtud právě vrátil, a NIC.

Takže po nějakých těch zařizováních a zjistovaních bylo několik možností – s cestovkou, nebo sami. S cestovkou to sice nevypadalo ze, ale ceny když jsem zadával velkou skupinu paradoxně stoupaly, a když jsem nakonec sehnal zázemí u Laciho v Dahabu, Instruktora F.I.I jako jsem já bylo rozhodnuto.

V tomto datumu jsem také poptával ceny letenek, což je to jediné, co vám v našem balíčku neposkytnu. Letenky. Nicméně to, čeho asi využiji i já, je například tohle - link na letenec - ano, pochodíme si pár hodin po Miláně, koupím holce kytu a čajíček, a poletíme dál. Cena 3500,- za letenec do Egypta – je sranda.

NOVINKA : Letenky zatím ještě neřešte, zkouším sehnat nějakýho démona, co nám je komplet zařídí aby jsme letěli dohromady...

Na plánu máme :
Určitě se rozpotápět první den na Islands, nádherný lokalitě s podvodníma věžema a průplavama, vše do hloubek okolo 12 – 15 metrů max, ale jsou tam i nádhery v 5 ti. Odpoledne vždy bude následovat joga, dechový cvičení, a další mučení jak jste u mě již zvyklí….viz CHORVATSKO, například.

Dále bych vás chtěl  vzít samo na Blue Hole, což je věc, která nepotřebuje komentář.
Mám pro vás připravené 4x bojky, 4x lana 4Om, 1x 70m, 1x 100 metrů pro Dušana, hehe, závaží, kyslík, counter –ballast, skříňky, učebnu s WiFi, projektor, prostě komplet vše. Statiky můžeme dělat na hotelu, ale voda tam bývá studenější.

Možno pak zapůjčit komplet vybavení tam. Za nějaký příplatek. Výše uvedené je v ceně.

Takže na Blue Hole můžeme vyvádět dle libosti, a hned vedle pak dát fundives na Bells, nebo další den, záleží na vás a vaší síle : )

Vrcholem bych chtěl s vámi navštívit jeskyně a průpavy na Canyonu, takže trénujte, at jste to schopní nakopat – začíná to tuším v cca 17 ti metrech. Takže směle do dřiny !

Tak. Po večerech klasická zábava, na níž jste na mých akcích zvyklí. Pro ty z vás, kteří jste tu noví – nejedná se o žádnej gangbang, ale vínečko, podvodní filmečky, grilovačky, kecačky, a tak.

Prostě pohodka.

Inu tak a ceny.

Cena za ubytování s komplet servisem (wifi, POLOpenze, a vybavením na free – závaží, cestou z letiště a zpět, na 7 nocí ubytování, veškeré podvodní systémy, videokoučing, safety, výuka pokročilých dýchacch technik, pranayama jogy, plus lana, bojky, výukové materiály) je 470E sakum prdum.
Letenka dle toho, co seženete - my sehnali za 3500,-

Tak přemýšlejte, a buďte rychlí. Už teď je nás 5… : )

Martin,

www.720.cz
Skype :
carys720
Mobile : +628 776 267 2094 (bali tel.number)
phone : +420 777 266 305 (czech tel.number)

Martin
Článek pro vás napsal
Více článku od autora

Jsem Martin Chenicek, a freedivingem se zabývám již roky. Prošel jsem si za svůj život mnoha sporty na vrcholové úrovni, plavu maratony, běhám kolem 100 km týdně, lezu po skalách, závodil jsem 10 let na snowboardu a sjezdovém kole, skáču z letadla a jezdil jsem závody na silničních motorkách. Jsem člověk, který sportu a jakékoliv činnosti v pohybu, dává ve svém životě první místo.