Párty v lese.

Martin
Autor
Martin Cheníček

Ahoj Kamarádi, takže se nachýlila doba, kdy jsem poprvé a naposled pro letošní rok delší dobu v ČR. Tím myslím měsíc.

A protože jsem se s mnohými z vás neviděl, a protože přijede Kanaďan a Malťan s Liberečákem, udelal jsem program s párty v lese.

Hlavní kalendář je :

Středa 2.5.

Odpoledne až večer : Debordelizace Martingotky, křovinořezání, hrabání listí, pálení listí, sbírání klíšťat, pozimní uklid a opravy všeho co se tam vybordelilo.

Večer ohníšek a spát.

Čtvrtek 3.5.

Kolo, běhání, opravy vnitřku, natírání podlah, atd. Kdo se nebojí práce, ať kouká dovalit. Večer opět lehký ohníčkování, doladění co jsme nedoladili a příprava na další dny.

Pátek 4.5.

Takže tady máme pátek, přes den jedu táborský traily a tréninkové plány a navečer odjezd na Monínec, protože je v sobotu otvíračka a tak já tam musím v pátek večer určitě být !

Sobota 5.5.

Monínec. Příjede Kanaďan Máára z Kláánova a Malťan TomKa a Kajman z Liberce a a a a hlavně tihle tři budou součástí první uplně ofociální párty v lese pro veřejnost u mě v Lesejšku.

Polítneme Monín, a přesun ke mě do lesa. Možná ještě trochu trailu okolo Tábora, uvidíme, ale v 17:00 bych rád byl u mě v lese a dal s váma pokec, slackline, připravil párty a udělal tam pěkně.

Večer sedneme a probereme život a tak.

Neděle 6.5.

Dopoledne dle chuti - buď ke Cruzovi, ale spíš si myslím že lepšejší bude Tábor, sice je to více o trati a méně o dirtu ale je to taky více o zábavě : ) Kolem 12h akce končí, my s Mirly odjíždíme navštívit další lidi...

Pondělí atd - tak to už je vyloženě na domluvě. Já už budu asi určitě na cestě na sever...

Tak vás rád uvidím.

Prosím napiště kdo má chuť dorazit, akce je samozřejmě omezená počtem učastníků, především na tu sobotu - Máára, TomKa, Kajmánek, a tak cca 5 lidí navíc, víc se nás tam asik nevejde...

Anyone ?

Díky, a den krásný modrý všem.

Ma

Martin
Článek pro vás napsal
Více článku od autora

Jsem Martin Chenicek, a freedivingem se zabývám již roky. Prošel jsem si za svůj život mnoha sporty na vrcholové úrovni, plavu maratony, běhám kolem 100 km týdně, lezu po skalách, závodil jsem 10 let na snowboardu a sjezdovém kole, skáču z letadla a jezdil jsem závody na silničních motorkách. Jsem člověk, který sportu a jakékoliv činnosti v pohybu, dává ve svém životě první místo.